Nyt træningstøj

23. februar 2024 kl. 15:58
Mangler du nyt træningstøj til forårssæsonen?

Så er det muligt at bestille vores træningstøj med Seest Boldklub logo og navn. Seest Boldklub har igennem et samarbejde med Ikon sport og erhverv mulighed for at tilbyde spillertøj, trænertøj og træningstøj til spillerne. Hop ind og tjek det nye tøjudvalg.

Vi giver samtlige spillere fra U-5 til Veteran muligheden for at handle direkte hos vores leverandør – med Seest-venlige priser. Du kan vælge mellem særligt udvalgte sæt – som trykkes med Seest-logo og dine initialer – så bliver tøjet ikke væk i mængden af tøj til træning og kamp.

Følg linket til Ikon sport og vælg mellem de ulige modeller som passer til din sæson!

Køb træningstøj med Seest-logo og navnetryk

Al betaling sker direkte til leverandøren, dog støtter du Seest Boldklub ved køb.

Størrelsesguide:

Er du i tvivl om hvilken størrelse du skal have? Fortvivl ej – vores tøj er standard direkte fra Hummel, og deres størrelsesguide dækker 99,9% det, man reelt får. Så er det kun fars målebånd der kan drille hvis tøjet ikke passer 🙂